tisdag 14 april 2009

So I was the lucky one

En sådan här dag kan det inte vara annat än bra. Solen lyser. Svenskan gick bra, tror jag. Jag är hes tack vare en bra anledning för en gångs skull. Jag är än mer optimist än vanligt, trots alla invändningar under talen på svenskan om att motsatsen var det rätta. Inget kan gå fel just nu känns det som, vilket jag sannolikt kommer få äta upp. Men det bryr jag mig inte om nu när allt känns bra. Jag är till och med taggad på att plugga för en gångs skull, även om ändamålet inte är höga betyg precis. Och i veckan ska biljett till Arvika med stor sannolikhet beställas.

Och sist men inte minst: Jag har godis kvar i påskägget trots att jag har vräkt i mig chokladägg under eftermiddagen! Underbart var det!

2 kommentarer:

  1. Ahlen du får ju inte vara optimistisk, då kommer du ju förknippas med en religiös person! :P

    SvaraRadera
  2. Men jag är ju den obotliga optimisten! Klart jag är optimistisk då!

    SvaraRadera