torsdag 23 april 2009

Dorchester Hotel

Ahlen gjorde franskläxa till omkring ett i natt (jävla Lena!), och som grädde på moset hade jag svårt att sova sen. Sen var det dags att stiga upp lite efter sex, det var inte det lättaste så att säga. Fanns visserligen motsvarande en kopp kaffe kvar, och jag inbillade mig åtminstone att jag blev något piggare. Tillräckligt pigg för att prestera hyfsat på repetitionsprovet i matte i alla fall (sen att jag för ovanlighetens skull blev helt nollad på en uppgift är en annan historia), säkrade MVG i C-kursen mot alla odds.

Inte helt ologiskt blev jag tröttare och tröttare. Men så, som en skänk från ovan, först lägger Sounds upp ny låt på Myspace. Något senare, efter lite inspiration, kunde jag googla fram ytterligare en ny låt. Bäst hittills! Så jag piggnade till raskt, och kommer vara i gasen ett antal timmar nu. Tack schemaläggarna för sovmorgon imorgon.

För övrigt lider jag av en total brist på finkänslighet uppenbarligen. Smart drag, onekligen. Men det är ju sånt som händer...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar