söndag 13 december 2009

Returning to abnormal life

Ja, vad säger man egentligen? Gårdagen började ju så bra, och det höll i sig länge och väl. Lite kyla är ju smällar man får ta så här års, glädjen och förväntningarna värmde desto mer. Sen, som i ett utdraget nafs, spoilerades allt och jag fick beskåda Sounds halvsittandes på en stol längst bak i lokalen, inkapabel till att sjunga med eller att ens klappa takten. Vi snackar snudd på en av de värsta kvällarna någonsin för min del. Det är verkligen inte okej någonstans, speciellt inte när de verkade göra den bästa spelningen jag har beskådat, även om jag långt ifrån kunde uppskatta den till fullo. Och jag är väldigt tveksam till att Popadelica kan kompensera det i vår, för inte fan kommer de spela så länge då. Helvete.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar