måndag 14 september 2009

Ahlen, designern

Uppmärksamma läsare kanske noterar att denna bloggs design har genomgått några smärre förändringar. Så är det nämligen. Även om den förra var delvis konstruerad själv, är den här betydligt mer präglad av undertecknad. Speciellt nöjd är jag inte, så en hel del finjusteringar är att vänta. Grunden är åtminstone fenomenal i mitt tycke, även om helheten temporärt är värre än innan. Se det som att jag har landat med mitt flygplan, och just nu sitter i en förtöjd varmluftsballong i väntan på att rymdfärjan ska avgå mot de okända vätgasdominerade vidderna.

Under tiden kan ni ju passa på att försöka lista ut koden bakom mitt eminenta bakgrundsmönster. Och stackars den som inte klarar av det, med anledning av denna gåtas tämligen höga enkelhet bör denna person skämmas å det grövsta.

3 kommentarer:

  1. Måste erkänna att jag var lite skeptisk till en början, men nu tycker jag att du har fått fram ett väldigt stiligt utseende på bloggen!

    SvaraRadera
  2. Jag tackar ödmjukast, nu känner jag att jag slutligen har hittat rätt efter några kraftiga snedsteg den senaste tiden. Några ytterst nätta finjusteringar är antagligen att vänta efter att jag verkligen har satt mig in i den nya designen.

    SvaraRadera
  3. Bloggen har tagit en dramatisk vändning. Jag blir bländad; frågan är dock: är det positivt eller negativt? Det vet jag inte, men ett är säkert, tycker att du med dina eminenta kunsklaper borde kunna skapa en stiligare header. På återseende ärade Ahlen.

    SvaraRadera