onsdag 6 januari 2010

Dagens danska kvällstidningsrubrik

Den här gillar jag skarpt. Förutom att den än en gång innehåller ett engelskt låneord - typiskt danskt - så är den totalt vilseledande. Tonåringar på springtur? Okej, det har ju aldrig hänt förut, aldrig någonsin...

Sen kan jag även meddela att jag har allvarliga funderingar på att skaffa mig en ny blogg framåt vårkanten, en anonym sådan. Allt hänger på nästkommande årstids eventuella beslut, eller ja, det blir nog en blogg oavsett vilket, kanske dock inte precis så som jag har tänkt mig. Frågan är hur det blir med den här då, det är inte säkert att de kommer att täcka samma saker, så möjligen kommer jag att ha två parallella bloggar. Spännande värre! En liten dubbel sådär på kvällskvisten.

Rätt?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar